Пенсійний фонд України в Черкаській області інформує

Дата: 10.12.2024 11:15
Кількість переглядів: 20

ПЕНСІЯ ПО ІНВАЛІДНОСТІ

Пенсія по інвалідності відповідно до Закону України від 09.07.2003 № 1058-ІV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» призначається:

  • в разі настання інвалідності, що спричинила повну або часткову втрату працездатності
    за наявності необхідного страхового стажу
  • незалежно від того, коли настала інвалідність:у період роботи, до влаштування на роботу
    чи після припинення роботи
  • на весь строк встановлення інвалідності

Визначено три групи інвалідності (І, ІІ, ІІІ) залежно від ступеня втрати працездатності:

І група100 % пенсії за віком;

ІІ група90 % пенсії за віком;

ІІІ група50 % пенсії за віком.

Умови призначення пенсії по інвалідності:

 

Перелік необхідних документів:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків);
  • документи про стаж, набутий до 01.01.2004: трудова книжка, військовий квиток, диплом про навчання (на денній формі) та інші (якщо трудова книжка та інші документи не оцифровані);
  • документ, що підтверджує зміну прізвища, імені, по батькові (за потреби);
  • свідоцтво про народження дітей.

 

Виписку з акта огляду, одержану від МСЕК, додає орган, що призначає пенсію.

 

Способи подачі документів:

  • онлайн: через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, портал Дія;
  • особисто: до сервісного центру Пенсійного фонду України (незалежно від місця реєстрації або проживання);
  • поштою: на адресу територіального органу Пенсійного фонду України (якщо особа тимчасово проживає за кордоном).

 

Як подати документи для призначення пенсії онлайн:

  • авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • оберіть у лівому боковому меню «Заява на призначення пенсії» в розділі «Щодо пенсійного забезпечення»;
  • заповніть заяву, зі списку «Вид пенсії» оберіть пункт «По інвалідності»;
  • завантажте заздалегідь від скановані документи та натисніть «Сформувати заяву»;
  • перевірте внесені до заяви дані та натисніть «Підписати та відправити до ПФУ».

ПЕРЕГЛЯНУТИ статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці «Мої звернення».

 

ВАЖЛИВО! ВИМОГИ ДО СКАНОВАНИХ ДОКУМЕНТІВ

  • Розмір кожного файлу не повинне нперевищувати1Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
  • скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
  • назви файлів мають відповідати виду від сканованого документа.

 

За матеріалами Головного управління
Пенсійного фонду України в Черкаській області


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь