Інформація про діяльність Центру Надання Адміністративних Послуг (ЦНАПу)
Інформація
про діяльність Центру надання адміністративних послуг
Вознесенської сільської ради за 2023 рік
Центр надання адміністративних послуг Вознесенської сільської ради розпочав свою роботу з травня 2022року.
Для забезпечення належної доступності адміністративних послуг жителям громади, утворено та працює 3 віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах громади, затверджено Перелік адміністративних послуг, що надаються в ЦНАП та на віддалених робочих місцях адміністраторів.
В Центрі надаються послуги згідно затвердженого переліку, який налічує 249 видів.
Протягом 2023 року за надання платних послуг до сільського бюджету надійшло коштів на загальну суму – 89210грн.
За 2023 рік працівниками Центру обслуговано 7802відвідувачі, у тому числі:
- надано консультацій – 635 суб’єктам. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонного зв’язку. Отримати консультацію також можливо звернувшись засобами електронного зв’язку із зверненням на електронну пошту Центру.
Із загальної чисельності наданих послуг оформлено та видано 1285миттєвих послуг у сферах реєстрації місця проживання, державної реєстрації актів цивільного стану, видачі витягів з ДЗК.
В Центрі є місце для самообслуговування, відвідувач може самостійно отримати деякі послуги (державна реєстрація юридичних осіб, отримання інформаційних довідок, витягів з ДЗК та про грошову оцінку земельної ділянки, довідки про несудимість та інші).
Також є можливість скористатися безкоштовним Wi-Fi, підключено Шерінг Дія.QR (можливість отримання цифрового документа суб’єкта звернення без паперових копій).
Найбільша кількість звернень зареєстрована у сферах:
- послуги соціального характеру – 862
- реєстрація місця проживання – 1032
- реєстрація речових прав на нерухоме майно – 445
У старостинських округах на віддалених робочих місцях адміністраторами за 2023 рік надано 1576 адміністративних послуг:
- послуги з реєстрація/зняття місця проживання (в т.ч. довідки)- 1431
- видача Витягів з реєстру територіальної громади – 121;
- адміністративні послуги соціального характеру – 142;
Центр підключено до порталу «ДіЯ», системи онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг, який впроваджує Міністерство цифрової трансформації України. Це надає можливість оптимізувати час та кількість необхідних документів для отримання адміністративних послуг, скасувати дублюючі послуги (послуги заради послуги), а також спростити та зробити ще більш доступними послуги держави.
А громадяни зможуть не тільки у реальному часі на порталі Дія отримувати важливу для них інформацію про послуги від держави, а й матимуть змогу після відвідин Центру дати оцінку обслуговуванню та залишити побажання – електронна форма для відгуку буде надсилатись безпосередньо на смартфон клієнта.
В Центрі також є можливість здійснити безготівкову оплату адміністративного збору через POS термінал. Переваги–зручність, економія часу та оптимізація процедури надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг приєднався до експериментального загальнодержавного проєкту «єМалятко», метою якого є спрощення отримання державних послуг. 2 адміністратори Центру успішно пройшли тестування з приводу надання цієї послуги.
Забезпечено співпрацю з Пенсійним фондом та Управлінням соціального захисту населення Золотоніської РДА (підключено уповноважених осіб ЦНАПу та ВРМ до ЄІССС – реєстрація заяв по видах державних соціальних допомог та до Порталу Пенсійного фонду (оформлення пільг та субсидій) щодо надання адміністративних послуг соціального характеру.
Навчання адміністраторів є пріоритетним, адже якість надання адмінпослуг переважно залежить від компетентності працівника. Необхідний рівень фахової підготовки вимагає систематичного підвищення рівня знань та професійних навичок. Відтак адміністратори постійно працюють над підвищенням рівня своїх професійних навичок, кожен адміністратор проходить онлайн навчання на Порталі Дія та інші навчання, що організовуються суб’єктами надання адміністративних послуг.
Адміністратори пройшли навчання та отримали доступи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Державного реєстру актів цивільного стану.
З 20 травня 2024 року розпочинаємо надавати послугу з актуалізації даних військовозобов’язаних, призовників та резервістів.
Систематично узагальнюється та проводиться аналіз надання адміністративних послуг, а саме щоквартально подається інформація із статистичного моніторингу функціонування Центру надання адміністративних послуг Вознесенської сільської ради та віддалених робочих місць до Міністерства цифрової інформації.
В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через ЦНАП, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.